Advertisement

דולגופיאט : להשפיל את ארטיום דולגופיאט - כמה שעות אחרי הנחיתה, דולגופיאט עומד בתחתונים בצבע ורוד־אפור, מחליף בגדים כשסביבו מאה ילדות וילדים שמתעמלים פה, ובין לבין מביטים בו כמו בכוכב רוק.

דולגופיאט : להשפיל את ארטיום דולגופיאט - כמה שעות אחרי הנחיתה, דולגופיאט עומד בתחתונים בצבע ורוד־אפור, מחליף בגדים כשסביבו מאה ילדות וילדים שמתעמלים פה, ובין לבין מביטים בו כמו בכוכב רוק.. ארטיום דולגופיאט בסרטון אימונים חדש >> artem dolgopyat. ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו. ארטיום דולגופיאט (איציק בלניצקי) לא הרבה מכירים את הסיפור הזה. לפני תחרויות הוא לא נרדם (מאוד לחוץ. הוא מודע לכובד האחריות על כתפיו.

גם אלכס מיאקנין מתחרה בתרגיל. אולג, אביו של ארטיום דולגופיאט, משוחח עם בנו בשידור חי עם דמעות בעיניים: ארטיום דולגופיאט העפיל לגמר בתרגיל הקרקע מהמקום הראשון. את שלב המוקדמות סיים דולגופיאט במקום הראשון, וניקוד זהה מחר, מעל 15 נקודות, יבטיח לו קרוב לוודאי. ארטיום דולגופיאט (איציק בלניצקי) לא הרבה מכירים את הסיפור הזה.

דולגופיאט קיבל את המתנה הגדולה ביותר: לגדול לצד אלוף אמיתי ...
דולגופיאט קיבל את המתנה הגדולה ביותר: לגדול לצד אלוף אמיתי ... from cf-images.eu-west-1.prod.boltdns.net
ארטיום דולגופיאט, מתעמל מכשירים המתגורר בנתניה עם זוגתו, ייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בטוקיו 2021. ארטיום דולגופיאט, שזכה הערב (ראשון) במדליית הזהב בתרגיל הקרקע כל הכבוד לארטיום דולגופיאט שזכה היום במדליית זהב בתרגיל הקרקע באליפות אירופה, כל אזרחי ישראל גאים בך, כתב ראש הממשלה בעמוד הטלגרם שלו. משרד העלייה והקליטה נרגש לברך את ארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית הזהב. התקבלו 2 פירושים במילון לארטיום דולגופיאט. גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם ישראל. כמה חיכינו לראות את דגל ישראל מונף ולשמוע את שירת התקווה באולם ההתעמלות בטוקיו! גם אלכס מיאקנין מתחרה בתרגיל. ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו.

בשבת האחרונה דולגופיאט כבר נחת על הרגליים.

את שלב המוקדמות סיים דולגופיאט במקום הראשון, וניקוד זהה מחר, מעל 15 נקודות, יבטיח לו קרוב לוודאי. התקבלו 2 פירושים במילון לארטיום דולגופיאט. לאחר מכן המשיך לעבודתו בבית דפוס. אולג, אביו של ארטיום דולגופיאט, משוחח עם בנו בשידור חי עם דמעות בעיניים: בשבת האחרונה דולגופיאט כבר נחת על הרגליים. ארטיום דולגופיאט, שזכה הערב (ראשון) במדליית הזהב בתרגיל הקרקע כל הכבוד לארטיום דולגופיאט שזכה היום במדליית זהב בתרגיל הקרקע באליפות אירופה, כל אזרחי ישראל גאים בך, כתב ראש הממשלה בעמוד הטלגרם שלו. רגע האמת של ארטיום דולגופיאט: גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם ישראל. היום, התווספה מדליית כסף לארטיום בגמר הקרקע היוקרתי בתחרות. הישראלי ארטיום דולגופיאט העפיל למקום השני בגמר תרגיל הקרקע באליפות אירופה בפולין. ארטיום דולגופיאט סגן אלוף העולם בתרגיל דולגופיאט עלה שני למשטח, ביצע תרגיל נהדר ונקי ללא טעויות עם נחיתות מדויקות וקיבל עליו ציון גבוה של. כמה חיכינו לראות את דגל ישראל מונף ולשמוע את שירת התקווה באולם ההתעמלות בטוקיו! דולגופיאט נולד בדנייפרופטרובסק (כיום דניפרו) שבאוקראינה בשנת 1997 למשפחה ממוצא יהודי.

נבחרת ישראל בג'ודו חוגגת את הזכייה במדלית הארד(צילום: גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם ישראל. מדליות ללינוי אשרם וארטיום דולגופיאט. דולגופיאט נולד בדנייפרופטרובסק (כיום דניפרו) שבאוקראינה בשנת 1997 למשפחה ממוצא יהודי. ארטיום דולגופיאט, מתעמל מכשירים המתגורר בנתניה עם זוגתו, ייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בטוקיו 2021.

דולגופיאט: מכוון לטוקיו דרך מדליה באל' העולם
דולגופיאט: מכוון לטוקיו דרך מדליה באל' העולם from images.one.co.il
ארטיום דולגופיאט, בן 23, עסוק בימים אלה באימונים אינטנסיביים. גם אלכס מיאקנין מתחרה בתרגיל. ארטיום דולגופיאט בסרטון אימונים חדש >> artem dolgopyat. 15:30 | ארטיום דולגופיאט סיים במקום הראשון את שלב המוקדמות בתרגיל הקרקע והעפיל עם ציון 15.2 לגמר שייערך ביום ראשון הבא. הלב שלי קופץ, אני לא יכול להחזיק את מה שיש בתוך הגוף שלי. הוא מודע לכובד האחריות על כתפיו. האבא אולג, שלא לקח חופש והיה צריך לחזור לעמל יומו לאחר המדליה, שוחח עם התקשורת כשהוא עם התיק בדרכו למקום העבודה: בתרגיל סוס הסמוכות סיים ארטיום עם 13.400 נקודות.

ארטיום אולגוביץ' דולגופיאט הוא מתעמל ישראלי, פעמיים סגן אלוף העולם בתרגיל הקרקע , ההישג הגדול ביותר של מתעמל ישראלי;

ארטיום דולגופיאט, שזכה הערב (ראשון) במדליית הזהב בתרגיל הקרקע כל הכבוד לארטיום דולגופיאט שזכה היום במדליית זהב בתרגיל הקרקע באליפות אירופה, כל אזרחי ישראל גאים בך, כתב ראש הממשלה בעמוד הטלגרם שלו. דולגופיאט יהיה בגמר הקרקע, שטילוב בחוץ. ארטיום דולגופיאט בסרטון אימונים חדש >> artem dolgopyat. ארטיום אולגוביץ' דולגופיאט הוא מתעמל ישראלי, פעמיים סגן אלוף העולם בתרגיל הקרקע , ההישג הגדול ביותר של מתעמל ישראלי; כמה חיכינו לראות את דגל ישראל מונף ולשמוע את שירת התקווה באולם ההתעמלות בטוקיו! בשבת האחרונה דולגופיאט כבר נחת על הרגליים. אני מברך אותך מהלב, אתה מעולה. ארטיום דולגופיאט (איציק בלניצקי) לא הרבה מכירים את הסיפור הזה. ארטיום דולגופיאט, בן 23, עסוק בימים אלה באימונים אינטנסיביים. הישראלי ארטיום דולגופיאט העפיל למקום השני בגמר תרגיל הקרקע באליפות אירופה בפולין. הוא מודע לכובד האחריות על כתפיו. משרד העלייה והקליטה נרגש לברך את ארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית הזהב. ארטיום דולגופיאט העפיל לגמר בתרגיל הקרקע מהמקום הראשון.

כמה חיכינו לראות את דגל ישראל מונף ולשמוע את שירת התקווה באולם ההתעמלות בטוקיו! ארטיום דולגופיאט סגן אלוף העולם בתרגיל דולגופיאט עלה שני למשטח, ביצע תרגיל נהדר ונקי ללא טעויות עם נחיתות מדויקות וקיבל עליו ציון גבוה של. ארטיום דולגופיאט זכה במדליית זהב בהתעמלות(צילום: ארטיום אולגוביץ' דולגופיאט הוא מתעמל ישראלי, פעמיים סגן אלוף העולם בתרגיל הקרקע , ההישג הגדול ביותר של מתעמל ישראלי; האבא אולג, שלא לקח חופש והיה צריך לחזור לעמל יומו לאחר המדליה, שוחח עם התקשורת כשהוא עם התיק בדרכו למקום העבודה:

דולגופיאט לקראת אליפות אירופה: "אפשר להגיד שאני אחד הטובים ...
דולגופיאט לקראת אליפות אירופה: "אפשר להגיד שאני אחד הטובים ... from www.ynet.co.il
אולג, אביו של ארטיום דולגופיאט, משוחח עם בנו בשידור חי עם דמעות בעיניים: בתרגיל סוס הסמוכות סיים ארטיום עם 13.400 נקודות. הישראלי ארטיום דולגופיאט העפיל למקום השני בגמר תרגיל הקרקע באליפות אירופה בפולין. לינוי אשרם קטפה את מדליית הכסף בהתעמלות אמנותית בבולגריה. ארטיום דולגופיאט, בן 23, עסוק בימים אלה באימונים אינטנסיביים. ארטיום דולגופיאט (איציק בלניצקי) לא הרבה מכירים את הסיפור הזה. ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו. ארטיום דולגופיאט סגן אלוף העולם בתרגיל דולגופיאט עלה שני למשטח, ביצע תרגיל נהדר ונקי ללא טעויות עם נחיתות מדויקות וקיבל עליו ציון גבוה של.

אני מברך אותך מהלב, אתה מעולה.

ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו. כמה חיכינו לראות את דגל ישראל מונף ולשמוע את שירת התקווה באולם ההתעמלות בטוקיו! גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם משרד העלייה והקליטה: ארטיום דולגופיאט, בן 23, עסוק בימים אלה באימונים אינטנסיביים. את שלב המוקדמות סיים דולגופיאט במקום הראשון, וניקוד זהה מחר, מעל 15 נקודות, יבטיח לו קרוב לוודאי. אין לי מילים לתאר את ההרגשה. ארטיום דולגופיאט בסרטון אימונים חדש >> artem dolgopyat. גם אלכס מיאקנין מתחרה בתרגיל. אביו בצעירותו התאמן בהתעמלות גם הוא. ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. בשבת האחרונה דולגופיאט כבר נחת על הרגליים. לאחר מכן המשיך לעבודתו בבית דפוס. גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם ישראל.

Posting Komentar

0 Komentar